sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Sukkaa pukkaa

Pikku kissa Vidia-neiti on täällä meitä ilahduttamassa ja se on kyllä niin söpö että :). Mukavaa, kun Vitsku kulkee perässä kuin koira ja tietty kamppasikin minut sitten eteisessä, kun jaloissa pitää pyöriä. Ei onneksi käynyt kummallekaan meistä sen pahemmin, kissa mulkoili minua päivän ja minulla vähän käsi kipeänä. Mutta on se vaan niin söpö :D

Parvekkeella Vidian yläpuolella lenteli tintti, siitä tuima tuijotus.
Sukkia on tullut tehtyä nyt enemmänkin, sillä Jyväskylän Joulumarkkinoille lohkesi kuitenkin paikka ! JEEE! Tehtaat on käynnissä myös Tertulla ja Annellakin. Hirvee kiire tulee tietenkin. Onneksi löysin (heh) puhtaiden pyykien välistä neljät huovutetut lapaset! En muistanut enää koko lapasia :). Sitten olen ostellut joskus (köh) ohutta sukkalankaa - ja tietenkin aina vain yhden kerän kokeeksi - mutta niistähän tuli yksi pari sukkia molemmista keristä! Aika mukava malli tuo Olga-mummun sukat vähän tietty muunneltuna. Pitäähän sitä kokeilla aina jotain.

Olen kokeillut myös krakleerausta, ja jopa onnistunut (heti toisella kertaa). Kalle niitä sitten pintakäsittelee minulle, niin tuleepa mukavia avaimenperiä vaikka mökille.Hurjasti oli netissä erillaisia ohjeita ja vinkkejä krakleerauksesta, niitä pitää vaan itse soveltaa ja kokeilla. Minä käytin maaleina ihan tavallista akryllimaalia, kahta eri väriä. Krakleerauslakan annoin kuvia vähän reilun tunnin ja tuollaista tuli. Täytyy uskaltaa joskus kokeilla vähän suurempaan erineeseen.

Johtava uimari kauhoo kuvassa laitureiden väliä.

Ihana syksy!
Uinti kai antaa energiaa, tänäänkin tuli uitua, niin ja eilenkin... Jäätä on jo vähän järvessä, joten kai sitä taas ollaan avantouimareita :)
Ja päiväteen aika, eikö?:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti