torstai 26. marraskuuta 2015

Joulumarkkinoille Jyväskylään

Noh, johan kesti, ennen kuin sain tänne jotain kirjoitettua. Käsitöitä on ilmestynyt nurkkiin ihan reippaasti, osa lähti jo etukäteen sisaren kyydissä Jyväskylään. Sillä viikonloppuna ollaan taas Tertun kanssa joulumarkkinoilla! Se on ihana pieni loma (siis pieni muutos arkeen tekee tosi hyvää). Eiköhän siskolla pidetä pienet pikkujoulutkin, niin kuin asiaan kuuluu. Ja sitten onkin jo ensimmäinen adventti, joten joulu on jo ihan kohta.

Joulukortteja olen taas tehnyt papan kanssa yhteistyössä, eli isä maalasi pieniä akvarellejä ja minä sitten niihin laitoin vähän kimallusta ja muuta sellaista.


Sitten meillä oli täällä Pertunmaalla huovutuskurssi, oikein kunnollinen jouluhössötyskurssi. Huovutimme aivan ihania joulukelloja!


Olen kyllä neulonutkin vaikka mitä, tässä vierassukat, ihan 7veikasta. Näitä olen vienyt mennessäni kyläilemään. Pitäisi itselle neuloa tänne kotiin myös vierassukkia...


Himmelikurssi oli aivan loistava! En ole elämässäni tehnyt yhden yhtä himmeliä, mutta niin vain sain aikaiseksi tällaisen vähän erilaisen himmelin. Se sitten oli mukavaa puuhaa. Toinen on tulossa, saas nähdä valmistuuko jouluksi se toinen. Voihan sukulaisparat :)


Olin tässä viikon verran kirjastossa töissä ja siellä kun on tuota materiaalia vaikka sitten kirjaenkeleitä varten. Ja ei kun taittelemaan enkeleitä. Uusimmassa Ihana-lehdessä oli ohje. Hihat näillä on meidän yhdestä vanhasta astiapyyhkeestä, hiukset villatopsia. Kaikki muut löytyivät omista nurkista paitsi pää, eli styroxipää piti käydä ihan ostamassa.



Ja niinhän se talvi tuli (taisi kyllä mennäkin) ja meidän muumitalo peittyi lumeen ja kävi talviunille...

Kyllä ehdottomasti olen ansainnut kupposen teetä...

1 kommentti:

  1. Noi papan kortit on niin mageita! En yhtään ihmettele, että ne meni taas kaikki.

    Ihanaa, että ehdit taas vähän päivitellä blogia. Toisaalta ehkä ihan hyvä ettet ole hetkeen naputellut, koska mun alkaa tehdä mieli aina keksejä, kun puhutaan teestä :D

    Tuuthan pian käymään, teekauppa kutsuu!!

    VastaaPoista