torstai 8. huhtikuuta 2010

Kevät

Ja uudet linnunpöntöt pihassa! Nyt täytyy vain odotella lintuja niihin. Isäntä taisi tehdä ne kyllä lasten kissoja varten (ei siksi, että kissoilla olisi syötävää, vaan katseltavaa).

Olen saanut neulottua yhden sukan, uusi hieno malli, oikein pitsikuvioinen. Olen oikein ylpeä itsestäni. Olen jotenkin aina pelännyt noita neuleohjeita, kun niitä on vähän vaikea joskus seurata. Tai sitten olen vain sooloilija neulomisissani. No joka tapauksessa, punainen pitsineulesukka saa varmaan parin.

Avanto suurenee joka päivä. Nyt siinä mahtuu jo kunnolla uimaankin. Ihan yhtä kylmää se vesi on, mutta on se vaan niin virkistävää ja piristävää. Eilen juttelinkin erään ihmisen kanssa siitä, kuinka hyvää tekeviä harrastuksia jooga ja avantouinti ovat. Tai ainakin ne sopivat minulle aivan loistavasti.

3 kommenttia:

  1. Kyllä lintuja pitää vähän saada saalistaakin :D

    Kiva blogi!

    Pauliina

    ps. Kiitos ihanasta Niiskuneiti-pyyhkeestä :)

    VastaaPoista
  2. Kevät!
    Täällä on ihana ilma! Vitsku saalistaa kärpäsiä partsilla ja päätin tulla lueskelemaan vihdoin tätä blogia. Nyt sain sen jopa kirjanmerkkeihin, joten käyn pällistelemässä tiiviisti sitten ^^

    Mukavia kirjoitushetkiä!

    -Kassu ja kissat-

    VastaaPoista
  3. Kissat saa intoilla sitten "keskitysleirissään" ja vaania sieltä tipejä.
    Eilen muuten katsottiin ikkunasta, kun yksi tintti jo kävi kurkkimassa uutukaista pönttöä!
    Iloisia kevät päiviä!

    VastaaPoista