tiistai 27. huhtikuuta 2010

Veljentytön blogi

Olen innokkaasti ja ilolla seurannut veljentytön matkablogia Japanista ja ihan kuin itsekin pääsisi kokemaan matkan! Tosi hienoa, että Lotta jakaa reissunsa meidän muiden kanssa. Vaikka täytyy kyllä sanoa, että vuorelle kiipeäminen oli ihan käsittämätön reissu, huh huh ja puuh:)

Muutenkin seuraan innokkaasti facebookissa sisarusten lasten elämää ja heidän pienten lasten kasvua (ylpeä isotäti). Ja joku vielä sanoo, että facebook on ihan huuhaata. Onhan se sitäkin, mutta kyllä siitä minulle ainakin on tosi paljon iloa. Kiva lukea ja katsella kuvia täältä "kellarista". Toisaalta, eihän se ole sama asia kuin että pitää sylissä jotain ihanaa pientä tuhisevaa kääröä ja puhua vauvaa.

Viikonloppu meni sitten ihan levätessä, nukuin päiväunet oikein peitoissa. Enpä muista milloin olisin sellaista tehnyt ja se tuntui ah niin ihanalta. Täytyy yrittää samaa joskus toistekin. Eilen sitten aloitin uudet pitsisukat, kun annoin punaiset Tertulle nimipäivälahjaksi. Nämä seuraavat ovatkin sitten vaaleanpunaiset ja nekin olen päättänyt antaa lahjaksi. Siis varokaa sukulaiset, sukkia tiedossa.

2 kommenttia:

  1. Facebook on ihan huuhaata, hyi. Mutta toimiihan se tuollaisiin vahtimistarkoituksiin, ja kyllä, foliohattu on päässä. Pitää varmaan pelätä sitten, että nuo vaaleanpunaiset sukat eksyvät meikäläisen kaappiin.

    Ps. oikein komia blogi.

    Terv,
    Paavo A. A. Laitinen
    Los Infernal ICT Consultant

    VastaaPoista
  2. Hei Paavo, en tiennytkään että pidät vaaleanpunaisista pitsisukista, hmm, olin ajatellut sinulle sellaisia maastonvärisestä langasta tehtyjä pitsisukkia:)
    Ja sitä paitsi, olen äiti-ihminen, joten saan kyylätä eli vahtia ja oikeastaan minun tarvitseekin.
    Iloista päivää ja mukavia pyöräilyjä;)
    Ps. kiitos blogikehuista.

    VastaaPoista